ליטיגציה בנושאי מקרקעין חוקי הגנת הדייר ופינויים

משרדינו מתמחה במתן שירותים משפטיים מקיפים בנושאי המקרקעין על כל מסגרותיו הנרחבות לרבות יזמות, תכנון, בנייה, שיווק ופיתוח של פרויקטים מכל הסוגים, כמו גם בין השאר בתחום המיסוי המוניציפאלי, הפקעות, חוקי הגנת הדייר ופינויים.

ככל שמדובר בנושאים אלה שלעתים יכולים להיות מורכבים ואף מסואבים משפטית, כלקוחותינו, תיהנו ממסגרת רחבה של תמיכה וייצוג משפטי מקיף, הכולל ליווי מקצועי ומהימן שיבטיח לכם שקט נפשי לאורך כל הדרך ובכל ההליכים המשפטיים אליהם תדרשו, לרבות ניהול משא ומתן עם צדדים שלישיים, דיירים, בעלי קרקעות, רשויות מקומיות ו/או ממשלתיות, מוסדות תכנון, קבלנים ועוד.

משרדינו מתמחה ומיומן בדיונים משפטיים ובבוררויות, כולל משפטי פינוי מנכסים מוגנים וכאלה שאינם מוגנים, סכסוכי קרקעות,  מחלוקות דיירים ועוד. אנו מעניקים שירותים משפטיים במסגרת הקמת פרויקטים לבניה וכן ייעוץ שוטף וכתיבת חוות דעת למכירת נכסי מדינה, לרבות בהליך של מכרזים. אנו מנוסים ביותר ומכירים את החוקים והתקנות על בורים. משום שכך, נוכל לספק לכם תמיכה רחבה בהליכים משפטיים הקשורים לתכנון ולהקמה של פרויקטים, החל מהשלב הראשוני ובו נדרש אישור של תכנית המתאר, דרך הוצאות היתרי הבניה, מימון הפרויקט והליכי השיווק, בבנייה עצמה ועד לקבלת כלל האישורים הנדרשים להשלמה ורישום הפרויקט.

כבר שנים רבות שאנו מייעצים, מלווים משפטית ומסייעים ליזמים ולחברות מתחום המקרקעין, לרשויות מוניציפליות, ממשלתיות ומקומיות, לחברות תעשייתיות, לחברות ממשלתיות, לזכיינים בתחום התשתיות הלאומיות, לגורמים במגזר הציבורי ולמגוון לקוחות פרטיים מהארץ ומחו"ל.

הניסיון הרב אותו צברנו בתחום משפטי זה ובליווי לקוחותינו הרבים, הפך אותנו למומחים בניהול משא ומתן עם צדדים שלישיים לרבות דיירים, בעלי קרקע, רשויות מקומיות ולעתים גם ממשלתיות, מוסדות תכנון, קבלנים ועוד. למשרדינו מספר רב של לקוחות רבים ומיוצגים הנהנים מתמיכה משפטית רחבה וכוללת.

בין המיוצגים:
עיריית ירושלים, עיריית אילת, "עמידר" החברה הלאומית לשיכון בישראל, רשות הפיתוח, רשות מקרקעי ישראל, קרן קיימת לישראל, הימנותא, משפחת רייכמן, קנדה, התאחדות עולי אמריקה הלטינית ואין ספור לקוחות פרטיים.

ליעוץ משפטי בנושא מקרקעין פנו אלינו: